Kaso verkkokaupan toimitusehdot

Kaso verkkokaupan toimitusehdot

NETTIKAUPPAA KOSKEVAT MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT

Näitä yleisiä ehtoja sovelletaan kaikkiin asiakkaiden Internetin välityksellä tekemiin tilauksiin ja niihin liittyvään tuotteiden myyntiin.

1. Sopimuksen syntyminen

Internetin välityksellä tapahtuva tilaus tulee Kaso Oy:tä sitovaksi vasta, kun Kaso Oy on vahvistanut tilauksen tai toimittanut tavaran. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

2. Hinta

Tilaukseen sovelletaan Kaso Oy:n Internet-sivulla asiakkaan tilaushetkellä näkyvää tuotteen hintaa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintoihin lisätään toimituskulut, jotka näkyvät verkkokaupassa tilausta tehdessäsi.

Asiakkaan tulee suorittaa kauppahinta kokonaisuudessaan tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta taikka luottokortilla, joko Visalla tai Mastercardilla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

3. Toimitus

Kaso Oy toimittaa tilatut tuotteet noin viikon kuluessa tilausvahvistuksesta. Internet-sivustolla olevat tuotteen saatavuustiedot eivät aina ole täysin reaaliaikaiset. Tämän johdosta on mahdollista, että Kaso Oy:n varastosta ei löydy tiettyä tuotetta, vaikka sivuston mukaan sellainen olisi saatavilla. Tämän johdosta toimitukseen saattaa tulla tuotteen hankkimisesta aiheutuva viive. Näissä tapauksissa otamme asiakkaaseen yhteyttä.

Asiakkaan tulee huomioida, että tuotteen todellinen väri saattaa olla erilainen kuin Internet-sivustolla näkyvä väri asiakkaan näytön asetuksista johtuen.

Sivuilla mainitut hinnat ovat ilman kuljetuskustannuksia. Kun tuote on siirretty ostoskoriin hintaan lisätään rahti. Toimituskulu pitää sisällään kuljetuskustannukset Suomessa. Tavarat toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan miehitettyyn katutasolla olevaan osoitteeseen ovelle, portille tai lastauslaiturille. Porraskuljetukset, sisäänkanto ja asennus eivät sisälly hintaan. Nouto tehtaaltamme on aina ilmainen.

Kuljetusliike ottaa yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan. Toimitusajankohta on arkisin klo 8-16 välillä. Mikäli ostaja estyy vastaanottamasta tuotetta, palautetaan toimitus kuljetusyhtiölle. Asiakasta veloitetaan tavaroiden säilytyksestä ja uudesta toimituksesta.

Tuotteita toimitetaan näillä myynti- ja toimitusehdoilla ainoastaan Suomeen.

4. Takuu

Kassakaappi.fi sivuston tuotteissa on kahden vuoden takuu valmistusvirheiden varalta, mahdolliset poikkeavat takuuajat ilmoitetaan tuotekohtaisesti. Takuuaikana tuote vaihdetaan tai korjataan veloituksetta. Takuu annetaan kuittia tai laskua vastaan.

5. Reklamaatiot

Mikäli tuote ei vastaa siitä annettuja tietoja, tulee asiakkaan ottaa viipymättä yhteyttä Kason asiakaspalveluun, puh. 010 2713 700 tai myynti@kaso.fi ja sopia palautuksesta. Tuote tulee palauttaa sen alkuperäisessä pakkauksessa, jossa tulee olla mukana myös kaikki tuotteen yhteydessä toimitettu materiaali. Mikäli tuotteen virhe ilmenee välittömästi, tulee tuote palauttaa käyttämättömänä vastaavassa kunnossa kuin missä se on toimitettu asiakkaalle.

Toimi reklamaatiotilanteessa seuraavasti:

Ota yhteyttä Kason asiakaspalveluun, puh. 010 2713 700 tai myynti@kaso.fi

Saat sähköpostiisi esitäytetyn rahtikirja. Anna rahtikirja kuljettajalle noudon yhteydessä.

6. Vaihto ja palautus

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain 15 §:n mukainen oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Kaso Oy:lle 14 päivän kuluessa tilauksen vahvistamisen tapahtumisesta taikka tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös kuluttajan suorittama vastaanotetun tuotteen palauttaminen. Ostaja vastaa palautuskuluista silloin kun kyse ei ole viallisesta tuotteesta. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan samanlaisessa kunnossa kuin missä se on toimitettu kuluttajalle. Palautetun tuotteen mukana tulee olla kaikki tuotteen yhteydessä kuluttajalle toimitettu materiaali. Lisäksi mukaan kannattaa liittää saatekirje, josta ilmenee tilitiedot mahdollista hyvitystä varten.
Epäselvässä tilanteessa kannattaa ottaa yhteys Kason asiakaspalveluun  010 2713 700 tai myynti@kaso.fi

Palautukset tulee tehdä osoitteella:

Kaso Oy
Asiakaspalautus
Lyhtytie 2
00750 Helsinki

Alle 18-vuotiaat eivät voi tilata tuotteita.

7. Henkilötiedot

Tuotteiden tilaamisen yhteydessä tilaajan on annettava Kaso Oy:lle lupa henkilötietojen käsittelyyn ja tallentamiseen. Tämä on välttämätöntä mahdollisen yhteydenottotarpeen vuoksi ja jotta tiedot voidaan tallentaa tilatun tuotteen toimittamiseksi tilaajalle. Kaso Oy ei luovuta tietoja kenellekään.

8. Ylivoimainen este

Kaso Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos täyttäminen käy mahdottomaksi tai viivästyy ylivoimaisesta esteestä johtuen. Kaso Oy ei ole tällaisessa tapauksessa velvollinen korvaamaan ostajalle sopimuksen täyttämättä jättämisestä aiheutunutta vahinkoa. Kaso Oy voi ylivoimaisen esteen sattuessa halutessaan purkaa sopimuksen.

9. Vastuunrajoitus

Kaso Oy ei vastaa muista kuin erikseen nimenomaisesti sovituista vahingoista. Missään olosuhteissa Kaso Oy ei vastaa mistään asiakkaalle aiheutuneista välillisistä vahingoista.

Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin aina kuluttajasuojalain mukaiset oikeudet.

10. Tuotteen toimittamiseen sovellettavien yleisten myynti- ja toimitusehtojen muuttaminen

Kaso Oy:llä on oikeus halutessaan muuttaa näitä ehtoja.

Tuotteen toimitukseen sovelletaan niitä ehtoja, jotka kulloinkin ovat olleet näkyvissä Kaso Oy:n verkkosivuilla asiakkaan tehdessä tilauksen.